Reklama jest kluczowym elementem każdego biznesu. Pomaga zwiększyć świadomość firmy i jej produktów lub usług. Reklama daje firmie możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji i wywarcia trwałego wrażenia na potencjalnych klientach. Reklama w małych i średnich firmach różni się od reklamy w dużych firmach. Mają swój własny zestaw wyzwań, które muszą pokonać. Wyzwania te obejmują przede wszystkim ograniczone zasoby finansowe i osobowe w stosunku do firm dużych.
Internet szansą dla małych i średnich
Internet jest wielką szansą dla małych i średnich przedsiębiorstw. Mogą skorzystać z zalet Internetu, takich jak możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców i dostęp do większej ilości informacji.
Internet może być postrzegany jako sposób prowadzenia działalności przez MŚP bez konieczności wydawania ogromnych pieniędzy na reklamy lub kampanie marketingowe w starych mediach. Ponadto jest to również sposób na kontakt MŚP z potencjalnymi partnerami, inwestorami, a nawet klientami.